Slipknot: Αξίζει τον κόπο ή όχι..?

Εκεί που καθόμουν αμέριμνος μέσα στο ΙΚΑ μέρα μεσημέρι μαζί με 12 παππούδες για να δροσιστώ, φιλοσοφούσα κι εγώ τη ζωή όπως οι διπλανοί μου 80χρονοι που περίμεναν μέσα στο δροσερό χώρο του κτηρίου να κλείσουν ραντεβού για γιατρό, 42 δεκαετίες αργότερα.

 Ξαφνικά, άρχισα να θυμάμαι διάφορες στιγμές από την ζωή μου και συνειδητοποίησα ότι πριν ένα χρόνο είχα δημιουργήσει ένα μπλογκ! Ναι! Αυτό ήταν! Poser Disposer το λέγανε! Και λέω κάτσε να δω τι κάνει αυτή η ψυχή. Συνδέομαι στο λογαριασμό μου λοιπόν και αυτόματα μου περνάει από το μυαλό να γράψω για μια μπάντα, με τον απύθμενο αντικειμενισμό (!) που με διακατέχει, σχόλια και απόψεις που κατά 99% δεν θα συμφωνούν με τα δικά σας. READ MORE...

Βασικά δεν θα στάξω χολή και καφρίλα για την συγκεκριμένη μπάντα (αν και το θέλω) απλά θα αραδιάσω τα θετικά και τα αρνητικά και στο τέλος, πάλι με τον ίδιο αντικειμενισμό που με διακατέχει, θα αποφασίσω για το αν πρέπει να τους ακούμε ή όχι. Ξεκινάμε λοιπόν. Ας πάρουμε το θέμα μουσικά.

Κι εδώ φτάνει η στιγμή της μεγαλύτερης διαφωνίας όταν μιλάω με την παρέα μου για τους μασκοφόρους. Αξίζει η μουσική των Slipknot? Η απάντηση είναι: ΟΧΙ! Δεν αξίζει! Ακριβώς για τον λόγο ότι άμα πάρω την ξεκούρδιστη ιαπωνική κιθάρα μου, τον 9αρι ενισχυτή, μαζέψω 5-6 γκαζοντενεκέδες και αρχίζω να τα βαράω, θα παράξω την ίδια μουσική σε σχέση με πολλά τραγούδια των Slipknot! Δεν μπορώ να μην φανώ αντικειμενικός και να πω ότι αρκετά από τα τραγούδια τους είναι ωραία και αξίζουν κάποιος να τα ακούσει, αλλά το μεγαλύτερο μέρος της δισκογραφίας τους, δεν ακούγεται!

 Και ακούω πολλούς να προσπαθούν να μου την πουν λέγοντας μου το κλασσικό: ''Καλά ρε μαλάκα άμα δεν σου αρέσουν πήγαινε άκουσε Metallica με τον ξεπουλημένο και ξεπεσμένο Hetfield!''. Ναι ρε καραγκιόζη, Metallica θα ακούσω και Metallica έχω κάθε λόγο να ακούω, αφού ο Hetfield είχε για επιρροές μπάντες όπως οι Deep Purple και οι Led Zeppelin και μέσα από αυτές δημιούργησε το thrash! Οι Slipknot που έχουν επιρροές μπάντες όπως οι Metallica, οι Slayer, οι Death και ένα σωρό άλλες που αξίζουν άπειρο σεβασμό κατάφεραν να βγάζουν ήχο σαν κι αυτό? Ή βρες κάτι άλλο να πεις ή βγάλε το σκασμό!

 Πάμε στο δεύτερο μέρος αρνητικών. Μάσκες και ενδυμασία! Εδώ χρειάζεται facepalm. Και πριν προλάβεις να πεις ότι δεν έχω δίκιο, άσε με να σου πω γιατί. Είναι μια μπάντα 9 (σχεδόν) ατόμων. Φοράνε όλοι μάσκες και ντύνονται πολλές φορές σαν κρατούμενοι των φυλακών Fox River. Βγαίνουν στην σκηνή, παίζουν τραγούδια όπως τον Wait and Bleed και στην συνέχεια παίζουν το Snuff! Το Snuff! Ντυμένοι σαν τον Micheal Scoffield (ναι μου άρεσε και μένα το Prison Break), φορώντας μάσκες με ταβανόπροκες και μάσκες με την φάτσα της Ζωζώς Σαπουντζάκη! Μπορεί να θεωρούνται πρωτοπόροι σ' αυτό αλλά μόνο και μόνο που η μόδα συνεχίστηκε με τους Lordi, το συγκεκριμένο γεγονός αρχειοθετείτε στα αρνητικά της μπάντας αυτής.

Και πάμε τώρα στα θετικά! Σκηνική παρουσία. Κι εδώ αγαπητοί Slipknot σας βγάζουμε το καπέλο! Μπορεί η μουσική σας να είναι σκατά (εκδηλώθηκα!), αλλά όταν ανεβαίνετε στην σκηνή κάνετε τα καλύτερα shows! Guitar battles, drum battles, real battles με ξύλο και κεφαλοκλειδώματα και γενικά επικρατεί μία τρέλα που δεν κρύβω ότι μου αρέσει και σε μένα να βλέπω.


Η αλήθεια είναι ότι έψαξα πολύ για να βρω και δεύτερο θετικό στα ξεφτιλίκια αυτά και το μόνο που κατάφερα να ξεχωρίσω ήταν...ο Joey Jordison! Ο θρυλικός αυτός drummer που με το ταλέντο και την σκηνική του παρουσία κερδίζει πόντους και ανεβαίνει στην λίστα με τους ανθρώπους που συμπαθώ και αρέσκομαι να βλέπω να παίζουν τα γκλαμπατσίμπαλα!

 Αυτά είναι όλα κι όλα! Εκτός βέβαια από τα αρνητικά που μπορώ άλλα 998! Αλλά δεν τα γράφω, πρώτον γιατί βαριέμαι και δεύτερον γιατί θα ακούσω πολλά! Αν και μ' αυτά που έγραψα πάλι θα ακούσω πολλά! Anyway...Καταλαβαίνετε πως στεγνά σαμποτάρω την μπάντα και σας λέω να μην την βάλετε ποτέ στο κινητό σας ή στο mp3 σας! Όχι βέβαια ότι σας βάζω το μαχαίρι στο λαιμό, απλά η άποψή μου για τους Slipknot είναι αυτήν! Πάμε τώρα στα υστερόγραφα που μ'αρέσουν.

Υ.Γ.1 Άρχοντα υπολόγισέ μου σε παρακαλώ πόσα τσέπωσαν οι Metallica, μετά από τόσες αναφορές στο συγκεκριμένο άρθρο. 0,72 δολάρια είπες ότι κερδίζουν κάθε φορά που ακούγεται η γράφεται το όνομά τους?
Υ.Γ.2 Έγραψα άρθρο μετά από τόσο καιρό. Μην περιμένετε τώρα σε μια βδομάδα να σας έχω καινούργιο. Άντε να πούμε...
Υ.Γ.3 Υβριστικά σχόλια κατά πάσα πιθανότητα θα σβήνονται γιατί μ' αρέσει η λογοκρισία.
Υ.Γ.4 SODOM! 
« Previous
 
Next »
 

0 σχόλια:

Your comment / Slipknot: Αξίζει τον κόπο ή όχι..?