TΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ RONNIE JAMES DIO

Ήταν γύρω στο 2007, όταν ήμουν περίπου 12 χρονών πιτσιρίκι.
Ψαχουλέυοντας λοιπόν στην δισκοθήκη των δικών μου, ξαφνικά βλέπω έναν παλιό δίσκο βινυλίου με ένα παράξενο μοβ εξώφυλλο που έμοιαζε με εξώφυλλο παραμυθιού, αυτός λοιπόν ο δίσκος ήταν το ντεμπούτο των Rainbow, το οποίο μάλιστα έμελλε να μου αλλάξει την ζωή με την μαγική εκείνη φωνή του Ronnie James Dio.

Όσο περνούσε ο καιρός και εξοικειωνόμουν πιο πολύ στο heavy metal, ανακαλυπτα και την πορεία του με τους Raibow, την συνέχεια του στους Sabbath,έπειτα από την αποχώρηση του Ozzy αλλά και την σόλο πορεία που όλοι οι οπαδοί του εν λόγω είδους αγαπήσαμε με κομμάτια όπως το Rainbow In The Dark, όπου ο ίδιος ο Ronnie μισούσε, ή το All The Fools Sailed, Last In Line και το Straight Through The Heart, όπως επίσης και το υπέρτατο Holy Diver.

To 2006, έναν χρόνο μετά το album "Black Sabbath: The Dio Years", η κλασσική σύνθεση των Sabbath με τον Dio, αποφάσισε να ενώσει ξανά τις δυνάμεις της και να μετονομαστεί σε Heaven and Hell φτιάχνοντας έτσι το 2009 τον πρώτο και δυστυχώς και τον τελευταίο δίσκο της μπάντας με τίτλο  "The Devil You Know".


To 2010, στις 16 Μαΐου, ο Μεγάλος Κοντός, έχασε την μάχη με τον καρκίνο, ακολουθώντας λοιπόν έτσι, τον δρόμο του Ουράνιοιυ Τόξου που πάντα αγαπούσε.

Την ώρα που έμαθα εγώ τον θάνατο ου Dio (και μάλιστα από το site της Καθημερινής), όλως περιέργως άκουγα μία από τις μεγαλύτερες ςπιτυχίες του με τους Sabbath, το "Heaven And Hell, παρέα με τον τότε κολλητό μου. Η συγκίνησή μας ;!..Μεγάλη.Η θλίψη  μας;!...ακόμα πιο μεγάλη...είχε χαθεί ένα από τα μεγαλύτερα μας πρότυπα καλλιτέχνη και ανθρώπου, ένας άνθρωπος που σίγουρα δεν θα μπορέσει να βρει αντικαταστάτη.

Τελειώνοντας λοιπόν αυτές τις αράδες των σκέψεων μου, σκέφτομαι την φορά που το είδα live πάνω στην σκηνή. Σαν πιτσιρίκι δεν θυμάμαι πολλά, αλλά η μικρόσωμη και σινάμα επιβλητική αυτή φιγούρα σίγουρα θα είναι για πάντα χαραγμένη στο μυαλό μου.

RIP Ronnie...

Γιάννης Χαρτζανιώτης



« Previous
 
Next »
 

0 σχόλια:

Your comment / TΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ RONNIE JAMES DIO