Solo Album από τον Steve Harris

Your comment You are on Admin, columbus, Dagger of Betrayal, heavy metal, Iron Maiden, marduk, Metalcore, pantera, reale, REVIEW, Sacred Blood, Schoolwave 2012 Edit posts?

Να κάτι που ποτέ δεν περιμέναμε να δούμε. Είδαμε τον Bruce Dickinson να βγάζει solo album στις αρχές των 90's και στην συνέχεια να ακολουθεί μία σχεδόν 10χρονη solo καριέρα. Αλλά τον Steve Harris? O ηγέτης των Iron Maiden λοιπόν θα κυκλοφορήσει σε λίγο καιρό το πρώτο του solo album με τίτλο ''British Lion'', το οποίο θα περιέχει 10 τραγούδια.


Σχετικά με τον τίτλο του album ο Steve Harris δήλωσε: "Πάντα ήμουν περήφανος για το ότι είμαι Βρετανός. Δεν βλέπω κάποιο λόγο να μην είμαι. Είναι ένα μεγάλο κομμάτι του εαυτού μου. Δεν προσπαθώ να υψώσω καμιά σημαία ή να κάνω κήρυγμα, γιατί δεν πρόκειται καθόλου για πολιτική δήλωση. Είναι σα να υποστηρίζεις την ποδοσφαιρική σου ομάδα, τον τόπο από όπου κατάγεσαι. Απλώς πιστεύω ότι παραπέμπει σε εντυπωσιακές εικόνες και κατά τη γνώμη μου ταιριάζει απόλυτα με τον ήχο".


Read More For Tracklist...

1.This Is My God
2.Lost Worlds
3.Karma Killer
4.Us Against The World
5.The Chosen Ones
6.A World Without Heaven
7.Judas
8.Eyes Of The Young
9.These Are The Hands
10.The Lesson


« Previous
 
Next »
 

0 σχόλια:

Your comment / Solo Album από τον Steve Harris