The Nazgul...



Αδέρφια μου αλήτες πουλιά! Μου λείψατε , σας έλειψα, το ξέρω… αλλά τι να κάνουμε? Ριμάδα Τρίτη λυκείου… Το παρόν κείμενο δεν αποτελεί άρθρο αλλά disclaimer!
Εδώ και πολύ καιρό θέλω να συνεχίσω την αρθρογραφική μου δραστηριότητα ως Κλαύδιος, αλλά δυστυχώς οι περιστάσεις δεν με αφήνουν,για την ώρα…. Από Ιούνιο ετοιμαστείτε να έρθετε αντιμέτωποι με μια διαφορετική πραγματικότητα Ο Κλαύδιος μας άφησε και κάτι much darker and much more powerful πήρε τη θέση του…
Κάπου εδώ πρέπει να αναφέρω την πηγή της έμπνευσής μου, η οποία δεν είναι άλλη από το αγαπημένο μου και κατά την άποψη μου διαχρονικότερο fantasy saga όλων των εποχών…. Τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών
READ MORE...

Για τους άσχετους με το περιεχόμενο του όρου ( SHAME ON YOU FOOLS!) θα σας ενημερώσω ότι το κύριο θέμα της τριλογίας έχει να κάνει με ένα σκοτεινό, εθιστικό, «πολύτιμο», αυτόβουλο δαχτυλίδι το οποίο γράφει πάνω του
«Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
Ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.»
Ας αντικαταστήσουμε τη λέξη «nazg» ( που πάει να πει δαχτυλίδι στη σκοτεινή γλώσσα της Mordor) με τη λέξει music genre, το οποίο φυσικά θα αναφέρεται στο fuckin’ metal
« Ένα είδος όλους να τους κυριεύει , ένα είδος όλους να τους βρίσκει
Ένα είδος όλους μαζί να τους φέρνει και μαζί στο σκοτάδι να τους δένει»
Freaking epicness
Εγώ λοιπόν δεν μπορώ παρά ως ένα Nazgul ( Google this shit) να χαθώ στα κρυφά μονοπάτια και στις ερημιές του χώρου τις metal και να αναζητήσω το δαχτυλίδι … και πολύ περισσότερο την ουσία του!
Από Ιούνιο λοιπόν πάλι κοντά σας! Καλά να περνάτε ΟΛΟΙ σας 
Βασίλειος Κίτος
« Previous
 
Next »
 

0 σχόλια:

Your comment / The Nazgul...