Heavy είτε σας αρέσει είτε όχι...

Your comment You are on Death Metal, greek metal, heavy metal, thrash metal Edit posts?
Συχνά στην ζωή μου έχω συναντήσει ανθρώπους που μου έκαναν την ερώτηση: ''Τι μουσική ακούς?'' Δίνοντάς τους την γνωστή απάντηση όλοι στραβομουτσούνιασαν (εκτός από τους ομοιδεάτες), και μου είπαν: Τιιι?? Και σε είχα για σοβαρό άνθρωπο. Σοβαρότατος είμαι ηλίθιε!! Τι παραπάνω έχει το δικό σου είδος μουσικής από το δικό μου? Τώρα φταίω εγώ να σε σκοτώσω, να κάψω την σωρό σου και μετά να φέρω τους Cannibal Corpse να σου βγάλουν δίσκο?


Υπάρχουν κατηγορίες ανθρώπων λοιπόν που όταν ακούνε την φράση Heavy Metal βγάζουν αφρούς και τρέχουν να κρυφτούν. Μάθε λοιπόν μαλάκα άσχετε από μουσική ότι το Heavy Metal δεν έχει να κάνει με σατανισμό, ναρκωτικά, αλκοολισμό και ο,τιδήποτε μπορεί να σου έχει καρφωθεί στο μυαλό. Έχει να κάνει με μουσική! ΜΟΥΣΙΚΗ! Όταν πέσεις καταλάθος σε ένα βίντεο στο Youtube μιας οποιασδήποτε αληθινής Heavy Metal μπάντας σε live εμφάνιση θα δεις κιθάρες, ντραμς και μικρόφωνα.Τι μπορεί να είναι σατανιστικό από όλα αυτά? Τα λόγια μπορείς να μου απαντήσεις αμέσως-αμέσως και να με αποστομώσεις. Έλα όμως μαλάκα άσχετε που σου έχω κι εδώ απάντηση!!Για χρόνια οι άνθρωποι προσπαθούν να τραβήξουν την προσοχή των ανθρώπων θέλοντας να έχουν κάποια οφέλη. Και τι τραβάει έντονα την προσοχή του κόσμου?? Μάντεψε! Ο σατανισμός! Μόνο και μόνο επειδή δεν συμφωνεί με την θρησκεία του, του τραβάει την προσοχή. Γι αυτό λοιπόν οι καλλιτέχνες προσπαθούν να δημιουργήσουν μια μυστικιστική ατμόσφαιρα με μοναδικό σκοπό, φυσικά, τα λεφτά! Γι'αυτό αγαπητοί φίλοι μου...ΣΤΗΝ ΠΥΡΡΑ!

Επίσης σπαστικοί είναι αυτοί που δηλώνουν Heavy και όταν τους παρατήσει μια γκόμενα γράφουν στο facebook στίχους του Οικονομόπουλου ή του Κιάμου και άλλων τέτοιων ΑΝΤΙ-καλλιτεχνών.Τότε επίσης μαλάκα άσχετε, δεν είσαι Heavy απλά σου αρέσουν 2-3 τραγούδια Metal ή ακούς μία μπάντα μετά μανίας (συνήθως Metallica). Κι εσείς στην ΠΥΡΡΑ!

Οι πιο μαλάκες της υπόθεσης είναι όμως οι άνθρωποι που έχουν το Μέταλ μέσα τους και κάθονται και τσακώνονται για το πιο είδος είναι το καλύτερο. Εσάς παιδιά δυστυχώς δεν αξίζει ούτε ο τίτλος του μαλάκα. Για εσάς η ηλιθιότητα είναι σε επίπεδα έκτασης Ειρηνικού Ωκεανού! Μα καλά, έχετε την τύχη να γεννηθείτε ''μέταλλα'' και κάθεστε και τσακώνεστε για το αν το Epic είναι καλύτερο από το Power και για το αν οι Megadeth γαμάνε τους Metallica?? ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ!!! Δεν είμαστε στα 80's που οι 8/10 είναι μεταλλάδες. Είμαστε πλέον στα 10's όπου 1/20 είναι μεταλλάδες. Γι αυτό λοιπόν μαζικά όλοι σε μπυραρίες και live για να μην χαθεί η σπίθα του Heavy Metal στην Ελλάδα...



« Previous
 
Next »
 

0 σχόλια:

Your comment / Heavy είτε σας αρέσει είτε όχι...