ΣΚΟΤΩΝΕΣΤΕ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!!

Your comment You are on Τρίκαλα, bio cancer, blackbird, Cannibal Corspe, columbus, darrel, Death Metal, dio, heavy metal, Iced Earth, Iron Maiden, Nirvana, releases, riot, Sacred Reich, Spitfire Edit posts?

Επειδή τις τελευταίες ώρες έχει γίνει ένας χαμός με το άρθρο μου NU METAL=FAKE METAL απλά δεν σας καταλαβαίνω! Μάγκες είναι απλά η γνώμη μου και τίποτα παραπάνω. Όποιος θέλει την δέχεται όποιος δεν θέλει την αγνοεί και τίποτα παραπάνω. Επίσης αν διαβάσατε καλά είπα ότι είμαι από τα άτομα που λένε άκου ό,τι θέλεις και μην δίνεις σημασία. Απλά πιστεύω ότι το NU METAL δεν είναι μεταλ.Oπότε χαλαρώστε και μην σκοτώνεστε! Τέλος είδα στο facebook κάποιους να μπερδεύουν διάφορα είδη όπως rock heavy thrash glam κλπ  κλπ απλά το NU  έκρινα κατεστραμένοι!
READ MORE...


Τελικά εκτός από άσχετοι στο χώρο του μέταλ είστε και ηλίθιοι!! Κάθεστε και σκοτώνεστε για τους slipknot και τις άλλες μπάντες της συμφοράς! Ναι ρε μάγκες οι μπαντούλες όπως korn slipknot bring me the horizon είναι απλά για κουτουλίδια! Εγώ που σέβομαι τον εαυτό μου και δεν ακούω ότι σαβούρα υπάρχει πορώνομαι με SLAYER MEGADETH OVERKILL MAIDEN και εσείς ακούτε τον κάθε ταλαίπωρο που έφτιαξε μια μπάντα για να ρίχνει γκόμενες. Αν εσείς το θεωρείτε μέταλ πάω πάσο.

Tέλος είδα το πιο γελοίο σχόλιο στην ζωή μου!!! ΟΚ φίλε μου (αυτός που το έγραψε) επειδή το thrash έχει ιστορία 30 είναι παλιό, ενώ το NU METAL είναι καινούριο και πρέπει να ξεκολλήσουμε από τα παλιά! Δεν το σχολιάζω καν !
 Υ.Γ  1   Σόρρυ μάγκες αλλά έπεσε πολύ διάβασμα! Ας τελιώσουν οι εξετάσεις και θα γίνει χαμός από άρθρα!!!

 Υ.Γ 2 Σας ευχαριστώ προσωπικά που φτάσαμε τις 2765 προβολές!! Keep Reading \m/

 Υ.Γ 3 Επόμενο άρθρο, ποιος ξέρει πότε???

By Blackbird...

« Previous
 
Next »
 

0 σχόλια:

Your comment / ΣΚΟΤΩΝΕΣΤΕ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!!